Tavoitteemme on työskennellä hyvinvoinnin eteen joka päivä. Pyrimme herkän ihon hyvinvointiin tarjoamalla hoitotuotteita, jotka ovat mukautettuja ihon tarpeisiin. Takaamme täydellisen avoimuuden.

Haluamme myös taata työntekijöidemme, kumppaniviljelijöidemme, tavarantoimittajiemme sekä heikoimmassa asemassa olevien ihmisten hyvinvoinnin. Olemme vakuuttuneita siitä, että edistystä ja innovaatioita ei voida saavuttaa ilman ihmisten kunnioittamista.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

Yleishyödyllinen säätiö

A-DERMA on lääkekonserni Pierre Fabren tuotemerkki, jonka omistaa yleishyödylliseksi tunnustettu säätiö. Säätiön pitkän aikavälin ohjelmilla edistetään maailman köyhimpien väestöryhmien mahdollisuuksia saada laadukkaita lääkkeitä ja laadukasta hoitoa. 

Näin ollen jokainen myyty A-DERMA-tuote tukee näitä avustusohjelmia, sillä lahjoitamme osan liikevaihdostamme Pierre FABRE -säätiölle. Näin voimme yhdessä, niin kuluttajat kuin terveydenhuollon ammattilaisetkin, edistää vähäosaisimpien mahdollisuutta saada terveydenhuoltoa Pierre Fabre -säätiön ansiosta. Hieno tapa antaa kulutukselle merkitys. Aina kun huolehdimme yhdestäkin ihmisestä, teemme maailmasta paremman paikan.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Hyödyllisten dermokosmetiikkatuotteiden valmistaminen

Potilaskeskeinen lähestymistapa tarkoittaa, että kuluttaja asetetaan innovoinnin keskiöön, jotta voimme yhdessä ideoida tulevaisuuden ratkaisuja. Varmistamme, että luomme aidosti hyödyllisiä tuotteita, joilla on todellista merkitystä herkkäihoisten jokapäiväisessä elämässä. 
Jokainen uusi kehitys aloitetaan kuuntelemalla tarkasti kuluttajien tarpeita ja käymällä jatkuvaa vuoropuhelua, jota digitaalitekniikan tarjoamat monet mahdollisuudet nykyään helpottavat. 

Erittäin hyvä esimerkki potilaskeskeiseen työhön perustuvasta tuotteesta on A-DERMAn Exomega CONTROL Emollient Spray: alle minuutissa levitettävä pehmittävä pikahoitotuote, joka on tarkoitettu parantamaan kuivan, atooppisen ihon päivittäistä vointia. 360°-suihkepakkauksen ansiosta tuote on käytännöllinen ja helppokäyttöinen.

Ekseemasäätiö (Eczema Foundation)

Ekseemasäätiö on Pierre Fabren vuonna 2004 perustama yrityssäätiö, jonka tarkoituksena on vastata erityyppisten ihottumien lisääntymiseen.
Sen tehtävänä on auttaa potilaita rahoittamalla terapeuttisia koulutushankkeita yli 20 maassa.
Se on sitoutunut työskentelemään yhdessä potilasjärjestöjen ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa taistellakseen huonossa asemassa olevien potilaiden vääriä diagnooseja vastaan.
A-Derma on Ekseemasäätiön pitkäaikainen kumppani, joka kehittää dermokosmeettisia ratkaisuja, jotka on yhä paremmin mukautettu atooppiseen ihottumaan taipuvaisen kuivan ihon tarpeisiin, kuten EXOMEGA CONTROL. 

Lisätietoja EXOMEGA CONTROL -valikoimasta

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Avoimuus on luottamuksen perusta

Koska haluamme huomioida kuluttajien huolenaiheet, olemme - täysin avoimia tuotteidemme koostumusten suhteen. Jokaisessa tuotteessamme on vain tarvittava määrä ainesosia, jotka on valittu huolellisesti täydellisen siedettävyyden ja tehokkuuden varmistamiseksi. Teemme tuotteidemme koostumuksesta helposti selvitettäviä ja ymmärrettäviä. 
Avoimuus ja sitoutuminen on tärkeää, mutta näiden osoittaminen on vielä parempi asia. Tämän vuoksi ryhmämme on kehittänyt erityisen työkalun: Green Impact Index -työkalun.
Mikä tehtävä sillä on? Sillä mitataan tuotteidemme ympäristövaikutuksia sekä yhteiskunnallisia vaikutuksia, jotta voidaan selvittää, miten niiden ekososiaalista suunnittelua voidaan parantaa edelleen. Green Impact Index tarjoaa meille ja kuluttajillemme täydellisen avoimuuden tuotteistamme.

Green Impact Index

Toimiminen jätteitä vastaan,
köyhimpien auttaminen

Osana sitoutumistamme herkän ihon terveyteen ja hyvinvointiin A-Derma lahjoittaa kaikki myymättömät, vielä käyttökuntoiset tuotteemme hyväntekeväisyyteen.
Tämän vuoksi olemme solmineet yhteistyökumppanuuden Phenixin kanssa. Se on ranskalainen start-up-yritys, joka kehittää innovatiivisia ratkaisuja myymättä jääneiden elintarvikkeiden ja muiden tuotteiden hyödyntämiseksi heikossa asemassa olevien ihmisten hyväksi.

Palaa alkuun